Amit én, az Énolajon keresztül szeretnék megosztani veled, az egy kicsit bővebb gondolat: Magyarországon a Young Living még "gyerekcipőben" jár, holott 5,6 millió felhasználója van világszerte, és kategóriájában világelső.
A mi nyelvünkön ez azt jeleni, hogy míg a Young Living az első-második helyen áll, az Amway 5., a Nu Skin 19., Tupperware 52.(Naponta változik a sorrend.) Ugye ebből már látni, mekkora lehetőség előtt állunk?
Rám nem jellemző a hitegetés, nem fogsz olyan hírdetéseket látni, hogy 2-3 órányi otthon végezhető munka és megkeresed a havi béred! Olyat sem fogsz tőlem hallani, hogy jövő hónapban ezt és ezt kell elérned... nincs semmilyen cél, semmilyen kötelező, kivéve, ha te határozod meg magadnak.
Ahogyan az olajait, mára a Young Living cég értékrendszerét is a szívembe zártam. Csendben tesszük a dolgunkat, az olajok szinte maguktól sétálnak be a világ minden háztartásába. Mi nem jövünk össze hetente, nem éljenzünk és tapsolunk, nem tolunk le senkinek semmilyen kötelezettséget, rangot a torkán.
Szeretem ezt a kötetlenséget, azt, hogy a saját ritmusunkban dolgozhatunk, ha lehet munkának nevezni a szenvedélyünket. Semmi más nem számít csak a tisztaság, az egészség és a hitelesség. Testben és lélekben.